Sofie Hørlück Eriksen
Tandlæge
Jeg er uddannet fra Københavns Universitet og er utroligt glad for at være en del af teamet her på klinikken.
For mig er det vigtigt, at du føler dig tryg og godt informeret, når du kommer til behandling.
Jeg lægger vægt på at møde dig med ro, omsorg og faglighed, så vi sammen kan skabe et godt behandlingsforløb.
Jeg finder stor motivation i mit arbejde og holder mig løbende opdateret på faget.
Jeg glæder mig til at tage imod dig på klinikken.
Seneste kommentarer